ستون

ستون

یادداشتهایی بصورت پراکنده در زمینه های مختلف
ستون

ستون

یادداشتهایی بصورت پراکنده در زمینه های مختلف

امشب شام نان و موز داریم

از عجایب مملکت ما همین بس که یک شبانه روز ناگهان ارج و قرب چیزی مانند پیاز که تا دیروز کیلویی ۱۰۰۰ تومان بود ولی ناگهان عزیز شده ۴۰۰ صد در صد بالا رفته، پیدا کرده است.

من دیروز برای خرید به میوه فروشی رفته بودم که ناگهان از دیدن قیمت پنج و چهار هزار تومانی پیاز شوکه شدم فروشنده نیز علت گرانی ناگهانی آن را نمی دانست . من پیاز نخریدم ولی بجایش موز کیلویی ۲۸۰۰ تومان خریدم و بردم خانه در حالیکه تبسم معنی داری روی لبهایم بود با خودم گفتم ما امشب از شدت نداری شام نان و موز میخوریم ...   ادامه مطلب ...

خندوانه و کار ناجوانمردانه

از حدود اسفند ماه ۹۵ تا کنون خندوانه مسابقه ی خنداننده شو راه انداخته و ادامه داده تا دیشب که مرحله یک چهارم بود و هشت استندآپ با هم مسابقه دادند و انتخاب مانند روال گذشته با بینندگان بود کا متاسفانه در پایان این دور و انتخاب چهار نفر برای دور بعد با یک کار ناجوانمردانه توسط گردانندگان و برای خوش آمد عده ای مسابقه را به افتضاح کشاندند چون با حذف کسانی به نام مردم دست زدند و به نوعی رای گیری را مدیریت کردند و آنانکه مورد نظر بودند بالا آمدند و جالب اینجاست که چهار مربی خنداننده شو هرکدام یک استندآپ در نهایی دارند.   ادامه مطلب ...