ستون

ستون

یادداشتهایی بصورت پراکنده در زمینه های مختلف
ستون

ستون

یادداشتهایی بصورت پراکنده در زمینه های مختلف

تکنولوژی در خدمت انسان

امسال خیلی دلم میخواست به کربلا برای زیارت اربعین بروم اما قسمت نبود و به انتظار رفقا بودم که خبر دهند و خبر ندادن یا بی خبر رفتند و فرصت از دست رفت و من از این کاروان جا ماندم.

روز جمعه یکی از پسر عموها زنگ زد و گفت میخواهد با خانواده بیاید منزل چون عازم سفر زیارت است ، بهرحال آمد و حلالیت طلبید منهم عتابگونه گفتم چرا خبرم نکردی تا با هم میرفتیم بنده خدا شرمنده شد و قول داد از سفر برایم عکس و گزارش می فرستد تا جبران کند من برنامه imo بهش دادم روی گوشیش نصب کرد و گفتم ارتباط زنده بهتره است . قبول کرد و خداحافظی کرده و رفت.

این برنامه ارتباط صوتی تصویری و پیامی نسبتا خوبی برقرار می کند.

بنده خدا دیشب به سمت چذابه حرکت کرد و به قولش عمل کرد و از داخل اتوبوس و پایانه مرزی تماس آنلاین داشت. همچنین چند دقیقه پیش که خط ایرانسلش آنتن داده بود از داخل ترافیک ورودی شهر نجف هم ارتباط صوتی تصویری برقرار نمود.

واقعا تکنولوژی در خدمت بشریت است آنهم مجانی خدا اموات سازنده این برنامه را بیامرزد. البته از حق نگذریم اپراتورهای ما هم امسال سنگ تمام گذاشتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.